Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




sobota, 14 marca 2020

Specjalna oferta nauki języka angielskiego na czas "zostańwdomu".



Kochani. W tym trudnym dla nas wszystkich czasie, wszystkie moje treningi językowe zostały przeniesione na Skype. 
Pragnąc w jakikolwiek sposób pomóc i "dać coś od siebie", wszyscy moi językowi podopieczni otrzymali ode mnie e-maile, w których napisałem, że na ten trudny dla nas czas mogą do nich dołączyć ich bliscy i zajęcia "dla wszystkich" odbędą się bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów (np. zajęcia grupowe dla kilku osób w cenie zajęć indywidulanych). Przykładowo, jeżeli współpracuję z trenerem piłkarskim, spokojnie do niego może dołączyć żona / dziewczyna / kolega czy np. dzieci. 

I również mam specjalną ofertę dla tych z Was, którzy uważają, że ten okres i akcja "ZOSTAŃWDOMU" to dobry moment, na rozpoczęcie językowej przygody.

Zapraszam Was do kontaktu:

- najlepiej e-mailowego: kornelpasz@gmail.com

- w prywatnej wiadomości na FB

- lub telefonicznego: 509-660-201.

Wszystkie szczegóły otrzymacie po skontaktowaniu się ze mną.
W ten oto sposób nie tylko otrzymacie specjalną ofertę, ale również dołożę swoją cegiełkę do Waszego pozytywnego rozwoju w tym "specyficznym" dla nas czasie.

Take care! 

Step by Step. Kornel Paszkiewicz

P.S. Nie mam wielu wolnych terminów, dlatego też osoby, które skontaktują się pierwsze będą miały większe pole do wyboru spośród terminów, które mogę przeznaczyć na ten projekt. Zapraszam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...