Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




niedziela, 22 marca 2020

Językowo rozwojowe podsumowanie tygodnia - WEEK 1.


Językowo rozwojowe podsumowanie tygodnia - WEEK 1

Step by Step. Kornel Paszkiewicz



Link do PIERWSZEJ części językowo-rozwojowego podsumowania tygodnia:



Na czym polega „JĘZYKOWO ROZWOJOWE PODSUMOWANIE TYGODNIA”


Językowo rozwojowe podsumowanie tygodnia to mój rozwojowy projekt na moim kanale na YouTube, gdzie znajdziecie „pięć obszarów rozwojowych z perspektywy”:

Język angielski codzienny:
W części „język angielski codziennych” posłuchacie krótkiego podsumowania wszystkich odcinków, które  przygotowałem dla Was LAST WEEK (w zeszłym tygodniu).

Język angielski piłkarski:
W części „język angielski piłkarski” odniosę się do materiału, który przygotowałem LAST WEEK dla mojego ukochanego świata piłkarskiego. Dla Trenerów, Piłkarzy, Działaczy, Agentów, Kibiców, Sędziów, Dziennikarzy. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Linki do „Język angielski piłkarski”:

Twitter:
W części Twitter odniosę się do jednego z wyrażeń, które umieściłem LAST WEEK na moim „Ćwierkającym Twitterze”.
W momencie pisania tego tekstu na moim TT znajduje się już 478 wyrażeń w kontekście!

Link do Ćwierkającego po angielsku Twittera:

Moi językowi podopieczni
(Kornel’s trainees):
W części „moi językowi podopieczni” uchylę Wam rąbka tajemnicy z indywidualnych treningów językowych, które prowadzę od wielu lat. Moi podopieczni znają ten ogień, energię i pasję!
Obecnie prowadzę wiele treningów językowych dla podopiecznych:
Ø  ze świata piłki nożnej,
Ø  indywidualnych oraz dla par (np. małżeństwa, przyjaciele, trenerzy, etc),
Ø  firm.
Będziecie mogli poczuć ten klimat 😊
Online English:
W części „online English” mówię o językowej ciekawostce. Moi podopieczni wiedzą, że ja nie używam „żadnych książek czy podręczników”. Cały czas prujemy do przodu. Wszystko jest „up-to-date” (aktualne, nowoczesne).
Rozwój mentalny:
W części rozwój mentalny odnoszę się do rozwoju „głowy”, który jest kluczowy w kontekście rozwoju osobistego w każdej dziedzinie. Odnoszę się tu do przeczytanych przeze mnie książek, cytatów. Odnoszę się tu do życia i mojej filozofii STEP BY STEP.



Koniecznie obejrzyjcie pierwszą część „Językowo rozwojowego podsumowania tygodnia”, w której:

Ø  mówię „o co tu chodzi” (pierwsze 3 minuty). A przy okazji: czy wiecie jak powiedzieć „jestem uzależniony od kawy”? Oczywiście … na 3 sposoby 😊 . Get creative!



Ø  podsumowuję pierwszy tydzień na moim kanale (Everyday English + Football English);





Ø  zaznajamiam Was z wyrażeniem „It’s therefore advisable to” (od 5:40’), które umieściłem na moim Twitterze;



Ø  (od 8:00’) pozdrawiam mojego podopiecznego Tomka … „who is working round the clock”. Jak powiedzieć po angielsku „Lekarze pracują BEZ PRZERWY’;





Ø  (od 9:58’) wskakuję w „online English”, gdzie dostajecie na tacy słowo „effort”. Oczywiście w formie życiowej, a nie … kartkówkowej 😊



Ø   (od 11:20’) zaczynamy ROZWÓJ MENTALNY. Odniosę się tu do cytatu „Get comfortable being uncomfortable”, powiem Wam „dlaczego ciężka kontuzja spadła mi niczym gwiazdka z nieba” oraz odniosę się do obecnej sytuacji w Polsce i na świecie (koronawirus) – oczywiście z perspektywy ROZWOJOWEJ.

Co więcej, oglądając pierwszą część „językowego podsumowania tygodnia”, dowiecie się jak powiedzieć „pochlebca” (a sweet talker, a smoothie) lub zapoznanie cię z „3 sposobami” powiedzenia „jestem uzależniony od … „ (I’m addicted to …, I’m hooked on …, I’m a … junkie).

Koniecznie dajcie znać, czy się podobało!

Rozwijajcie się niczym BESTIE. Bądźcie DZIKAMI, a nie PLACKAMI.

Step by Step. Kornel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...