Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




piątek, 24 stycznia 2020

Koniec pierwszego okresu przygotowawczego (1 - 24 stycznia 2020)

Koniec pierwszego okresu przygotowawczego 
(1 - 24 stycznia 2020)

"W życiu PRZYGOTOWUJ SIĘ tak, aby 
w przypadku ewentualnej porażki nie móc sobie niczego zarzucić" 




24 dni i 24 jednostki treningowe. Dzisiaj zakończyłem pierwszy okres przygotowań do rundy wiosennej sezonu 2019 / 2020. Okres ten był również "moim indywidulanym planem treningowym", który założyłem sobie na rok 2020. Moja duchowa i mentalna podróż rozwojowa sprawiła, że uwolniłem się już na dobre od rozwoju na zasadzie "rywalizacji z kimś" lub "udowodnienia komuś czegoś". Teraz pracuję tak, aby dzień po dniu być lepszą wersją samego siebie, ciesząc się każdą kolejną jednostką treningową (to nie jest ciężka praca, to jest PIĘKNA praca). 
Takie podejście ma wiele zalet. Przede wszystkim sprawia, że nie tracisz ENRGII życiowej na myślenie "o innych". Idziesz STEP BY STEP w swoim tempie. Człap, człap, człap. I o to chodzi!
Mając na uwadze, że zrealizowałem wszystko, co zaplanowałem, nie wypada tu nie wspomnieć o jednym z moich życiowych przesłań:

"W życiu PRZYGOTOWUJ SIĘ tak, aby 
w przypadku ewentualnej porażki nie móc sobie niczego zarzucić" 

Pomimo tego, że w okresie od 1 stycznia do 24 stycznia położyłem duży nacisk na rozwój SIŁOWO-wytrzymałościowy), waga spadła o ponad 4 kilogramy! Ale nie może być w tym żadnego przypadku, skoro o moją "michę" zadbała moja ukochana Żonka, której cudowne potrawy znajdziecie na FB (link: Lilimax Diet Dietetyk) oraz Instagramie (link: dietetyk_sylwiapasz). 

O moje przygotowanie motoryczne dba Elite Training Academy (link: https://www.instagram.com/elite_trainingacademy/), gdzie pod wodzą Mateusza Sionkowskiego pracujemy już od roku. (umieszczam filmik z fragmentu naszego ostatniego treningu).

Natomiast o regenerację dba Silesia Sport Therapy Center (link: https://www.facebook.com/Silesiastc/), gdzie tydzień po tygodniu przeprowadzamy ciekawe dyskusje z niezawodnym Dawidem Gołąbkiem :)

Nie ma tu żadnego przypadku. O przygotowanie duchowe, siłowe i mentalne dbam osobiście :) Cztery wysłuchane audiobooki i właśnie końcówka czwartej czytanej książki sprawiają, że można podchodzić do kolejnych dni na dużym spokoju i z wielką przyjemnością.

Jutro wspaniały dzień z moimi najbliższymi, a w niedzielę wylot na zgrupowanie sędziowskie do Turcji, gdzie z perspektywy fizycznej skupię się już głównie na przygotowaniu biegowym. A zatem nacisk przejdzie na przygotowanie "biegowe", tak, ażeby na początku sezonu mieć odpowiednią lekkość w bieganiu. Step by Step. 

Rozwijajcie się jak  BESTIE. Bądźcie DZIKAMI, a nie PLACKAMI :)

Step by Step. Kornel Paszkiewicz








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...