Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




poniedziałek, 9 marca 2020

It's worth thinking it over ... czyli "warto przemyśleć" - cytat na nadchodzący tydzień.

It's worth thinking it over 
czyli "warto przemyśleć"

Cytat na nadchodzący tydzień

Nie patrz na to zdjęcie tylko z perspektywy absolutnie fantastycznej sylwetki Seedorfa. Popatrz na to zdjęcie i momentalnie przestań mi pieprzyć, że jesteś "za stary lub za stara" na realizację swoich marzeń. I twoje marzenia wcale nie muszą dotyczyć rozwoju sylwetkowego. Jeżeli uważasz lub ktoś w twoim życiu sprawił, że myślisz, że jesteś za STARY / STARA na swój rozwój, bardzo się mylisz. Ale pamiętaj: SAMO TO SIĘ NIE ZROBI. Pod zdjęciem kilka "hasełek" z zeszłego tygodnia, które dzisiaj skoro świt pomogły mi być o krok dalej w mojej podróży. Ty też możesz iść do przodu. Nie zmarnuj tego tygodnia!



Fotka, którą podesłał mi nie tylko świetny Doktor, ale przede wszystkim człowiek:  Bartłomiej Kacprzak z OrtoMedSport. 

Językowo, motywacyjnie, pod rozwagę -> 

Learn -> Study -> Grow 
= Ucz się -> Studiuj -> Wzrastaj

"A lousy action is better than no action"
= Malutka / mizerna czynność jest lepsza niż bezczynność.

"Every time I failed I went closer to my goals" by Michael Jordan
= Za każdym razem kiedy przegrywałem byłem bliżej swoich celów.

Most people are CONSUMERS not CREATORS. Be a CREATOR, not a CONSUMER
= Większość ludzi do KONSUMENCI, a nie KREATORZY. KREUJ swoje życie, a nie tylko KONSUMUJ. Daj coś od siebie. 

Life is a mind game.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz



1 komentarz:

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...