Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




poniedziałek, 16 grudnia 2019

Cytat 349 / 2019: Klucz do wspaniałego poniedziałku.

Quote 349 / 2019


"Kluczem do wspaniałego poniedziałku i całego rozpoczynającego się tygodnia jest EFEKTYWNE spędzenie weekendu"

I tak właśnie - MEGA efektywnie - spędziłem weekend z moimi Najukochańszymi. Zresztą opisałem to już chociażby w cytacie 347 / 2019 Ludzie, którzy mają dobre relacje w domu są bardziej efektywni w pracy

I weekend ten pozwolił mi na zrobienie kolejnego kroku w SAMOrozwoju, dobitnie utwierdzając mnie w przekonaniu, że:

  1.  Możesz być mega gwiazdą i zarabiać mega pieniądze, ale jeżeli nie jesteś poukładany moralnie i rodzinnie od środka, pewnego dnia spoglądniesz w lustro i uświadomisz sobie, że zmarnowałeś dużą część swojego życia.
  2.  Nie masz prawa wstydzić się swojej pasji i nie masz prawa wstydzić się swojego szczęścia. Jeżeli masz ochotę, dziel się tym. Używaj media społecznościowe do SAMOROZWOJU, ale również dziel się swoim szczęściem. A jeżeli boisz się używać mediów społecznościowych do dzielenia się swoim szczęściem, pamiętaj, że ten, kto cię zhejtował w internecie musiał poświęcić czas na wejście na twój profil / twojego bloga. Hehehe. I to już samo w sobie jest wymowne. Placek jeden nie ma swojej pasji i swojego życia, więc żyje tobą. Niech żyją "internetowe trolle" :) :) :) 
  3. Po trzecie, za wszelką cenę musisz wspierać swoje dzieci i swoich bliskich w ich rozwoju. Mi kiedyś nie przeszłoby nawet przez myśl, że moja ukochana Lilcia zacznie treningi piłkarskie. Zaczęła. I ma nasze pełne wsparcie! Do boju. 
A zatem poniżej dzielę się z Wami naszym szczęściem. Wspaniała miłość, zabawa, życie na pełnej petardzie, no i oczywiście FOOTBALL, FOOTBALL, FOOTBALL :)

Rodzinka.pl 

KCKR

Lilcia 

Maksio 

Step by Step. Kornel 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...