Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




sobota, 28 grudnia 2019

Cytat 361 / 2019: Dostań w PSYK, poczołgaj się, powstań.

Quote 361 / 2019

Żeby nie było, że zawsze jestem mega pozytywny (American Dream i białe zęby :) , napiszę Wam o pewnej życiowej lekcji. Zacznę od konkretów: 

"Życie to jest niesamowita przygoda. Czasami jesteś w RAJU i wydaje ci się, że lepiej już chyba być nie może i że wszystko idzie w dobrą stronę. Aż tu nagle STRZAŁ Z LIŚCIA W PYSK i leżysz i kwiczysz"




I tu jest cały "myk". Takie strzały mogą być MEGA poważne (jak np. śmierć bliskiej osoby), mniej poważne (jak np. jakaś porażka zawodowa) i mało poważne (np. właśnie wdepnąłeś w kupę :).

I teraz, po takim strzale masz dwa wyjścia:

a) leżysz, kwiczysz i finalnie się poddajesz;

b) leżysz, kwiczysz, ale po chwili zaczynasz się lekko czołgać, następnie jesteś na kolanach, finalnie powstajesz i pokazujesz swoją siłę i ... PASJĘ.

I teraz tylko od Ciebie zależy jaką wybierzesz opcję. Ja miałem w życiu to szczęście, że 2 lata temu doznałem poważnej kontuzji. Kontuzja ta nauczyła mnie podejścia do życia na zasadzie opcji "b". Reasumując:

Jeżeli dostaniesz od życia w PYSK, masz pełne prawo "chwilkę" poleżeć. Nie ma w tym niczego złego. 
Natomiast jak ta chwilka minie, zacznij się CZOŁGAĆ. Następnie zacznij chodzić na kolanach. 
Finalnie powstań i pokaż swoją siłę i pasję. 

Którą opcję wybieracie? 

Step by Step. Kornel Paszkiewicz

P.S. Zapomniałem dodać najważniejszego. Jeżeli myślisz o opcji "b", nie masz najmniejszych szans bez Pana Boga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...