Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




niedziela, 15 grudnia 2019

Cytat 348 / 2019: Abraham - Rozdział 20: Portret bohatera bez retuszu.

Quote 348 / 2019

Kiedyś, kiedy uczęszczałem do Kościoła, nudziłem się. Następnie, kiedy trochę dorosłem, chodziłem do Kościoła, żeby "odbębnić mszę". Był okres, że w ogóle nie chodziłem. Następnie chodziłem, ale po prostu traktowałem wszystkie słowa i gesty tak jakoś nijako. Dopiero w pewnym momencie, kiedy postawiłem na rozwój duchowy i poczynienie kroków w kierunku Pana Boga (tak - dzięki Bogu doznałem poważnej kontuzji i to otworzyło mi oczy), zacząłem po prostu się "uczyć wiary". Bo nie wiem czy wiecie (wielu zapewne tak, wielu zapewne nie), ale każdy gest czy każde słowo księdza ma OGROMNE znacznie i przesłanie. Nie da się tego nauczyć szybko. Potrzeba czasu (STEP BY STEP). Dzisiaj otrzymałem od mojej najukochańszej Mamy wspaniały filmik. Ci z Was, którzy chcą pójść w kierunku Pana Boga koniecznie (i w ciszy i spokoju) powinni obejrzeć "jakie CUDA dzieją się podczas Mszy Świętej". 

Po obejrzeniu filmiku koniecznie przeczytajcie ostatnie cytaty z Abrahama. Chcesz być "silny w wierze jak Abraham"? Zastosuj jego "cztery przepisy". Do boju. Oh My Lord. Oh My God. 

Filmik:




Cytaty z ostatniego rozdziału Abrahama:

"Nigdy nie wątp w mroku w to, 
co Bóg dał ci w jasności"



Cztery proste zalecenia, które streszczają przepis na sukces Abrahama:



1. Dokądkolwiek Bóg Cię prowadzi, idź za nim.
2 Cokolwiek Bóg ci obiecuje, wierz Mu.
3. Ilekroć Bóg poddaje cię próbie, zaufaj Mu.
4. W jakikolwiek sposób Bóg ci błogosławi, dziel się tym

Abraham" by Charles R. Swindoll - wybrane fragmenty dwudziestego rozdziału "Portret bohatera bez retuszu". 

Step by Step. Kornel Paszkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...