Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




poniedziałek, 4 maja 2020

Najwyższa pora pogadać o PRZESZŁOŚCI #zostanwdomu i ucz się angielski...




#zostanwdomu i ucz się angielskiego z Kornelem [14]

NAJWYŻSZA PORA POGADAĆ O PRZESZŁOŚCI

What did you do yesterday?

Step by Step. Kornel Paszkiewicz



Step 1 – obejrzyj trening językowy na YouTube

Step 2:

Notatka treningowa:

I call = dzwonię …

I called = zadzwoniłem …

I called her yeaterday = Zadzwoniłem do niej wczoraj.

She didn’t call me later = Ona nie zadzwoniła do mnie później.

Did you call him in the evening? = Czy zadzwoniłeś do niego wieczorem?





I go to work = chodzę do pracy.

I went to work = poszedłem do pracy

I went to work in the afternoon = Poszedłem do pracy o południu.

They didn’t go to work last week = Nie poszli do pracy w zeszłym tygodniu.

Did he go to work yesterday? = Czy on poszedł do pracy wczoraj?


Kornel’s tip … czyli językowa wskazówka Kornela

Zamiast uczyć się tabelki z czasownikami nieregularnymi mając na celu zdanie kartkówki, zacznij uczyć się ze zrozumieniem. Innymi słowy, zamiast mówić „eat – ate – eaten”, upewnij się, że dokładnie wiesz jak używać każdej formy tego czasownika w różnych sytuacjach życiowych. I taki też jest mój cel na najbliższe 2-3 tygodnie. W zaledwie 2-3 tygodnie rozwieję wszelkie wątpliwości.

Będąc systematycznym w słuchaniu mojego kanału, doskonale już wiecie jak używać słowa „eat” (np. I eat breakfast in the morning, She eats lunch at work”). Teraz zabieramy się za „ate” – czyli czas przeszły, który bardzo często używamy w naszych konwersacjach.



Rozwijajcie się niczym BESTIE. Bądźcie DZIKAMI, a nie PLACKAMI.



Step by Step. Kornel Paszkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...