Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




sobota, 8 lutego 2020

Fotorelacja ze zgrupowania sędziów KS PZPN w tureckim Belek (26 stycznia - 5 lutego 2020)

Fotorelacja ze zgrupowania 
sędziów KS PZPN w tureckim Belek 
(26 stycznia -  5 lutego 2020)

Mecz, 8 treningów biegowych, egzaminy kondycyjne i teoretyczne, siłownia, odnowa i regeneracja (baseny, sauna, recovery pump, kompex, physio), FENOMEN PORANKA oraz czas spędzony z fajnymi ludźmi. Tak w skrócie wyglądało zgrupowanie w Belek. 

Nie lubię określenia "ciężka praca" w odniesieniu do czynności, które po prostu kocham wykonywać. Zamiast ciężka praca, wolę określenie "PIĘKNA praca". Poniżej fotorelacja ze zgrupowania:

Zdjęcia grupowe

Pamiątkowe zdjęcie kadry szkoleniowej oraz sędziów.

Zdjęcie po ostatnim treningu na boisku znajdującym się na terenie hotelu. Po dziewięciu dniach treningowych, nie było takiego, który miałby "świeże nogi" :) 

Zajęcia teoretyczne, analiza najnowszych materiałów szkoleniowych, dyskusja. Stały punkt po śniadaniu. 







Fenomen poranka
Fenomen poranka, czyli moja codzienna rutyna, którą przeniosłem na ziemię turecką :) Kiedy większość jeszcze smacznie spała, ja spacerowałem sobie ...

… na hotelową siłownię, gdzie przez około 20 minut robiłem "Miracle morning".

Mecz

Mocna ekipa :) :) :) Zdjęcie przed meczem sparingowym Chertanovo (Rosja) - Antalyaspor (Turcja) 

W drodze na mecz :) Jechaliśmy około 30 minut, a okazało się, że mecz odbył się … kilometr od hotelu :) Welcome to "the Turkish Drivers" :) :) :) 

Sprawozdanie meczowe.
Treningi

Zdjęcie z treningu wysokiej intensywności. Niektórzy stwierdzili, że trening ten był nawet cięższy od egzaminu :)


Dolnośląska trójka w Belek. Od lewej: Adam Karasewicz, Damian Sylwestrzak i … Joker :) :) :) 

O ile w Belek główny nacisk położony był na bieganie, o tyle nie mogło zabraknąć mojej ukochanej siłowni :) :) :) 

Odnowa, relaks, etc 

Turecki czaj … czyli opcja obowiązkowa do "breakfast".

Tak jest :) Nie mogło tego zabraknąć. Pomimo tego, że w Belek byliśmy na przełomie stycznia i lutego, temperatura wody zdecydowanie przewyższała tę z naszego pięknego Bałtyku :)
Enjoy the moment :)

Outdoor pool … czyli zewnętrzny basen, gdzie można było popływać w ciepłej wodzie oraz skorzystać z jaccuzi. Bajka!

Jedna z ciekawostek regeneracyjnych. Tzw. "foot massage" (masaż stóp), gdzie można było pospacerować sobie "po kamieniach :) Do tego w hotelu mieliśmy do dyspozycji sauny, baseny i wiele innych regeneracyjnych atrakcji. 

Basen wewnętrzny. 

Potreningowa regeneracja w basenie z zimną wodą. 

Mój turecki przyjaciel wyszedł z ceny 150 euro, a negocjacje zakończyliśmy na 100 euro :) Zdawało mi się, że zrobiłem dobry"deal" do momentu, kiedy zaproponował wspólne wypicie … tureckiej kawy :) :) :) W tym wypadku to on okazał się być DZIKIEM, a mi przypadła rola PLACKA :) :) :) Ale najważniejsze, że Dzieciaczki zadowolone :)

Belek.


Relaks na plaży :)

Piękny widok na plaży. 


Recovery pump in the hotel room. 

"Compex" on the beach.

Relaksacja na plaży pomiędzy treningami.

Kaweczka przed treningiem. Kaweczka po treningu. Dużo tej kaweczki :) Zdjęcie z Pawłem Horożanieckim, który musiał znosić moje "dynamiczne podejście do życia" :) :) :) 

Nasz transport z hotelu na plażę. 

Wieczorem mogliśmy oglądać mecze. Do wyboru, do koloru.

To był udany, bardzo udany obóz. Chociaż zgodnie z "piłkarską tajemnicą szatni", wszystkiego nie można pokazać na zdjęciach :) :) :)


Step by Step. Kornel




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...