Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




czwartek, 18 kwietnia 2019

AFIRMACJE - CZĘŚĆ 1 - Cytat 109 / 2019

Quote 109 / 2019 - AFIRMACJE

Strach przed porażką, brak wiedzy lub chęć bycia lubianym za wszelką cenę sprawiają, że wiele osób nigdy nie idzie po swoje marzenia. Co więcej, brak wiedzy sprawia, że często ludzie krytykują innych. Nie inaczej jest z AFIRMACJAMI. Wiele osób, które totalnie nie są świadome jak potężną siłę niosą ze sobą AFIRMACJE, twierdzi, że "to nie jest dla mnie". Może tak być, ale pod warunkiem, że mocno to sprawdziliście. Ja nie mam najmniejszych wątpliwości. Afirmacje to potężny ORĘŻ w naszym samorozwoju. Poniżej pierwsza część AFFIRMATIONS, które nie tylko możecie przeczytać po polsku, ale przede wszystkim możecie połączyć to z nauką języka angielskiego. Nie musicie zapamiętywać wszystkich. Wybierzcie te, które się Wam podobają. Moje ulubione zaznaczyłem kolorem ZIELONYM. Do boju! Wszakże GŁOWA to podstawa! Gor for it.


I will achieve my goals = Osiągnę moje cele.

I'm a good person = Jestem dobrą osobą.

I dream big = Mam wielkie marzenia (celuję wysoko).

I love my life = Kocham moje życie.

I'm on the right path = Jestem na dobrej drodze (Podążam w dobrym kierunku).

I'm the hardest worker in the room = Jestem najciężej pracującym pracownikiem w tym pomieszczeniu (Nikt nie trenuje ciężej niż ja).

I'll never give up = Nigdy się nie poddam.

I will not take other people's negativity personally = Nigdy nie będę odbierał negatywnego podejścia innych ludzi osobiście

I'm happy with the reflection in the mirror = Jestem szczęśliwy ze swojego odbicia w lustrze.

If I start it, I will finish it = Jeżeli coś zacznę, to skończę to.

I enjoy the hard work - Bardzo lubię ciężką pracę.

I trust the process = Ufam w to co robię.

I was born a winner = Urodziłem się zwycięzcą.

I'm heading to greatness = Dążę do wielkości (do wielkich rzeczy).

I was born for greatness = Urodziłem się, żeby osiągać wielkie rzeczy.

I will fight for my goals = będę walczyć, żeby osiągnąć moje cele

I'm a winner = jestem zwycięzcą



Step by Step. Kornel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...