Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




piątek, 17 stycznia 2020

Co mi się dzieje po treningu - ROZWIJAJ SIĘ JAK BESTIA :)

Co mi się dzieje po treningu :)
ROZWIJAJ SIĘ JAK BESTIA 



Chcesz dowiedzieć się dlaczego około 80% ludzi średnio po 8 latach od wygrania dużych pieniędzy na loterii / bukmacherce zostaje bankrutami?

Chcesz poznać angielskie słowa okazja (opportunity), przygotowanie (preparation), sztanga (barbell) i sztangielka (dumbbell)? 

Chcesz się dowiedzieć dlaczego moi językowi / FIT podopieczni nigdy nie spotkają mnie smutnego na naszych treningach i dlaczego jestem ROZWOJOWĄ BESTIĄ? :)

Chcesz zobaczyć, co się dzieje z moim ciałem po treningu?

Chcesz poznać moje podstawowe zasady sukcesu w pozytywnym uczeniu się języka angielskiego?

Chcesz poznać receptę do cudownego poniedziałku? 

Finalnie (Eventually), chcesz poznać cytat, który namiesza Ci mocno w głowie? 

Wszystkie odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w krótkim filmiku, który nagrałem dla Ciebie dzisiaj rano :)

Rozwijajcie się jak BESTIE. Bądźcie DZIKAMI, a nie PLACKAMI :) :) :) 

Step by Step. Kornel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...