Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




piątek, 31 maja 2019

Cytat 151 / 2019 - SZCZĘŚCIE.

Quote 151 / 2019



                                                "Magia zmiany" by Jakub Czarodziej

Kornel's considerations = Rozważanie Kornela:

Żyjemy w pięknych czasach, kiedy to problemem stało się nie to, że "nie mam czego zjeść", ale to, że "jem za dużo i nie potrafię sobie odmówić". Dlaczego więc mamy na świecie tylu frustratów, dystraktorów, hejterów czy ludzi z negatywnym usposobieniem. To proste. Ludzie nie potrafią docenić tego, co mają. A mają dużo, tyle tylko, że tego nie doceniają. Pamiętam swoją pierwszą wypłatę, kiedy jeszcze pracowałem w szkole publicznej. Było to ... 700zł. Później, z biegiem lat, zarabiałem coraz więcej i coraz więcej. Niezależnie od tego, na jakim poziomie finansowym byłem, zawsze chciałem więcej i więcej. I o ile nie ma niczego złego w tym, że "chcesz więcej", o tyle musisz być świadomym, że jeżeli nie docenisz tego CO MASZ, nigdy nie będziesz szczęśliwy. I może wydawać Ci się to abstrakcją, fakty są takie, że nawet jeżeli będziesz zarabiać miliony, i tak będziesz chcieć więcej. Pracuj ciężko, bądź cholernie ambitny, ale zamień ŻĄDZĘ w SZACUNEK do tego, co masz. Ciesz się dniem. Enjoy the process. Jeżeli tak zrobisz - oczywiście STEP BY STEP - nagle Twój świat zacznie wyglądać zupełnie inaczej. Poznasz prawdziwe SZCZĘŚCIE.

Step by Step. Kornel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...