Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




poniedziałek, 27 maja 2019

Cytat 147 / 2019 - FENOMEN PORANKA ... MY WAY

Quote 147 / 2019

"Jeżeli KOCHASZ swoje życie, swoją pracę i swoją codzienność, nie potrzebujesz spać długo. Wybieraj: wolisz pospać godzinę dłużej czy w tym czasie np. poczytać książkę przez 60 minut?"


Step by Step. Kornel

W celu rozwinięcia tematu, poniżej znajdziecie moją odpowiedź na FB na pytanie "o której godzinie się kładę i ile potrzebuję czasu na regenerację":

"To jest kwestia indywidualna. Jedna osoba potrzebuje 8 godzin, inna 9 godzin a jeszcze inna 6-7 godzin snu. Do tego trzeba dodać jeszcze to, jaki ma się tryb życia. Ja - i nie piszę to chwaląc się itp, tylko stwierdzam FAKT - pracuję, trenuję i rozwijam się jak BESTIA. Pracuję od 6 do 22, a w trakcie dnia robię jeszcze swój trening. Przy takim trybie życia w dni powszednie śpię od 23 do 5 rano (w trakcie dnia strzelam POWER NAP'A). W weekend natomiast śpię 7-8 godzin (w szczególności przed meczami). Chociaż mój organizm zaczął już tak funkcjonować (HABIT = NAWYK), że często śpię około 6 godzin w weekend. W skrócie, nie zamierzam tracić życia i możliwości na rozwój przez SEN. Pewnie dla wielu ma to swoje plusy i minusy. Ja natomiast PĘDZĘ z szalonym uśmiechem i entuzjazmem. Nie krytykuję tych, co śpią po 10 godzin. Natomiast moim zadaniem ZBYT DŁUGIE spanie sprawia, że tracisz CENNY czas na SAMOROZWÓJ. Zresztą po przeczytaniu wielu książek o LUDZIACH SUKCESU (= great achievers), wiem, że Ci najwięksi nie spali za długo :) :) :) Styl życia, który prowadzę sprawia, że moi PODOPIECZNI nigdy nie zobaczą mnie na treningu językowym / fizycznym marudzącego. Wszystkiego (w tym też SNU) można się w życiu nauczyć. Trzeba być tylko systematycznym i wprowadzać zmiany STEP BY STEP. Np. można zacząć wstawać o 10 minut wcześniej wprowadzając jedną RUTYNĘ do swojego FENOMENU PORANKA. Z czasem można to wydłużyć. Mi się marzy wstawanie o 4 rano. Ale jeszcze nie jestem na to gotowy. Dojdę do tego będąc SYSTEMATYCZNYM 😀😀😀 Zresztą jedną z moich życiowych dewiz jest: WSZYSTKIEGO MOŻNA SIĘ W ŻYCIU NAUCZYĆ JEŻELI JEST SIĘ SYSTEMATYCZNYM (CONSISTENT) :) Miażdżymy Przyjacielu 💪💪💪👏👏👏👌👌👌⚽️⚽️⚽️🤣🤣🤣😉😉😉👏👏👏👌👌👌 P.S. Heh - tak się rozpisałem, że niebawem pewnie wrzucę ten tekst na bloga :)".

Step by Step. Kornel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...