Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




niedziela, 12 maja 2019

Cytat 132 / 2019 - DROGA CIĘŻKA PRACO ...

Quote 132 / 2019


Na zdjęciu z Bartłomiejem Kacprzakiem. Nie tylko lekarzem, ale przede wszystkim ABSOLUTNIE FANTASTYCZNYM człowiekiem. Link do Bartka znajdziecie na końcu posta.


Żeby zrozumieć, najpierw obejrzyj w skupieniu filmik. Link:  DROGA CIĘŻKA PRACO .


Następnie przeczytaj wybrany przeze mnie fragment wraz z tłumaczeniem.  Przemyśl, atakuj: 

"Dear hard work
...
When they quit, I keep going.
When they sleep, I work harder.
When they say that I can't and count me out, I show them that I can.
When I tell them about my dreams and they laugh, I make sure I laugh last.
I'm a dream-chaser"

Tłumaczenie:

"Droga ciężka praco
...
Kiedy oni odpuszczają, ja wciąż brnę.
Kiedy oni śpią, ja pracuję ciężej.
Kiedy mówią, że nie dam rady i mnie wytykają, pokazuję im, że mogę.
Kiedy mówię im o moich marzenia a oni mnie wyśmiewają, upewniam się, że będę się śmiał ostatni.
Pędzę za marzeniami."


Z ogromnym pozdrowieniem, podziękowaniem i wyrazem szacunku dla Bartłomieja Kacprzaka, lekarza ortopedy i traumatologa, fantastycznego człowieka. Link: BARTŁOMIEJ KACPRZAK 

Step by Step. Kornel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...