Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




piątek, 28 czerwca 2019

Cytat 179 / 2019 - Od SŁABEUSZA / AMATORA do MOCARZA / ARTYSTY.

Quote 179 / 2019

Uwielbiam pierwsze spotkania z moimi "językowymi podopiecznymi" (Kornel's Trainees). Niezależnie od tego czy ktoś jest starszy czy młodszy VS na niższym poziomie (np. zaczyna od podstaw) czy zaawansowanym, w 90% sytuacji moi nowi językowi podopieczni wykazują pewnego rodzaju brak pewności siebie. O co mi chodzi? Mianowicie o to, że np:

- osoby starsze bardzo często używają argumentów "jestem za stara / stary" czy "to nie jest dla mnie" ... ale jednocześnie postanowili zrobić ten pierwszy STEP;

- osoby młodsze często używają argumentów "nie mam głowy do języków" czy "dawno się nie uczyłam / uczyłem";

- a np. piłkarze (ludzie świata piłki), którzy bardzo często zdają się być bardzo pewni siebie w swojej pracy, używają argumentów "nigdy się nie uczyłem" lub "dawno się nie uczyłem".

Mógłbym tak wymieniać bez końca. Dlatego też kiedy przeczytałem poniższy fragment książki "Jeśli chcesz zostać mocarzem, musisz najpierw być słabeuszem", momentalnie pomyślałem o wszystkich moich obecnych, przeszłych i przyszłych TRAINEES :) Tak właśnie powinniśmy podchodzić do SAMOrozwoju. OK - zaczynam od "słabeusza / amatora", ale STEP BY STEP z wykorzystaniem CONSISTENCY (systematyczności) stanę się "mocarzem / artystą"

by Christopher Sommer (fragment książki "Narzędzia Tytanów' by Timothy Ferriss)

A do powyższego cytatu, pięknie pasuje również poniższy cytat:

"Każdy artysta zaczynał kiedyś jako amator"
by Ralph Waldo Emerson


Jaka jest tego konkluzja. To proste. Na naukę nigdy nie jest za późno. Możesz się rozwijać będąc bardzo młodym, ale również możesz się rozwijać mając np. 70 lat. Nie wstydź się tego. Wręcz przeciwnie. Bądź z siebie dumny, że podejmujesz ten krok. 
Become a HARDROCK= Zostań MOCARZEM. Ale pamiętaj, że aby tak było, musisz zacząć od "słabeusza". Wszystkiego można się w życiu nauczyć. Wszystkiego!

Step by Step. Kornel 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...