Wprowadzenie.

Step by Step. Kornel Paszkiewicz.

Czyli nauka języka angielskiego ze szczególnym ukierunkowaniem na język angielski piłkarski

+ ABSOLUTELY FANTASTIC czyli potęga pozytywnego myślenia.



Znajdź zawód, który kochasz,

a całe życie nie będziesz musiał pracować”

by Konfucjusz




czwartek, 1 sierpnia 2019

Cytat 213 / 2019 - Wszystko co dobre, szybko się kończy = BZDURA.

Quote 213 / 2019


"Nie zgadzam się z powiedzeniem, że WSZYSTKO CO DOBRE SZYBKO SIĘ KOŃCZY"

Ze stwierdzeniem tym też nie zgadza się mój Synek (na zdjęciu), który wczoraj późnym popołudniem wrócił z szalonych wakacji w Turcji, a już dzisiaj skoro świt wyjechał ze swoim zespołem Ślęza Wrocław na obóz treningowy.  

A co najważniejsze. Zawsze będę robić wszystko, żeby moje dzieci robiły w życiu to, co sprawia im przyjemność. Wychodzę z prostego założenia: jeżeli wracasz z urlopu i wpadasz w "depresję" (rozpacz, smutek) związaną z tym, że trzeba wrócić do swoich codziennych obowiązków, czym prędzej powinieneś / powinnaś zmieniać swoje życie. I nie ma tu znaczenia, czy masz lat 60 czy 25. Wszystko KROK PO KROKU, ale nie jestem w stanie wyobrazić sobie życia na zasadzie: byleby od poniedziałku do piątku LUB byleby od urlopu do urlopu. Urlop powinien być czymś, co sprawia Ci ogromną przyjemność, ale zaraz po tym urlopie powinieneś czym prędzej z UŚMIECHEM NA TWARZY wrócić do swoich codziennych czynności. I nie mylcie tego z tym, że zawsze po urlopie potrzeba kilka dni na "ogarnięcie się" (mam tu na myśli np. pranie czy zaplanowanie swojego planu ATAKU na najbliższy czas). 

Wiem, czasami nie jest łatwo ponieważ nie ulega najmniejszej wątpliwości, że większość ludzi PRACUJE BO MUSI. I o to właśnie chodzi w tym POŚCIE. Małymi kroczkami (STEP BY STEP) pójdź w kierunku pracy, która sprawia ci przyjemność. Z perspektywy zawodowej, nie ma nic lepszego jak "ZNAJDŹ PRACĘ, KTÓRĄ POKOCHASZ, A NIE BĘDZIESZ MUSIAŁ PRACOWAĆ ANI JEDNEGO DNIA". Takie podejście pozwoli Ci na zaprzestanie mówienia "wszystko co dobre szybko się kończy". Urlop = totalne oddane się swoim najbliższym i naładowanie akumulatorów, a następnie AGRESYWNY i NAŁADOWANY POZYTYWAMI powrót do pracy. To sprawi, że zaczyna się mówić: ALE MIAŁEM MEGA CZAS, KTÓRY DAŁ MI MEGA KOPA zamiast .... wszystko co dobre, szybko się kończy. Ogień :)

Step by Step. Kornel Paszkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na: http://kornelpaszkiewicz.pl/

http://kornelpaszkiewicz.pl/ Od października 2020, zapraszam na moją stronę internetową: http://kornelpaszkiewicz.pl/ Step by Step. Kornel P...